Trajectscores | ||||
1.2** | 8/9 correct | 800 | ||
1.4** | 10/11 correct | 1000 | ||
2.1** | 7/11 correct | 700 | ||
RP | 3 sec. te vroeg 3 | 2 | ||
Etappe 1 tijdcontroles | ||||
TC1 IN | 4 min. te vroeg | 75 | ||
TC2 IN | 3 min. te vroeg | 75 | ||
Etappe 2 tijdcontroles | ||||
TC3 IN | 19 min. te laat | 33 | ||
Bonus/penalty | ||||
Bouwjaar 2017 | 10 | |||
test | 39 | |||
Totaal | ||||
Totaal dag 1 | 2730 |
Trajectscores | ||||
1.2** | 4/4 correct | 400 | ||
1.3*** | 6/7 correct | 900 | ||
1.4** | 8/8 correct | 800 | ||
1.6** | 4/5 correct | 400 | ||
2.1*** | 8/8 correct2 | 900 | ||
RP | 14 sec. te vroeg 14 | 7 | ||
2.2*** | 6/9 correct | 900 | ||
2.3** | 6/6 correct | 600 | ||
Etappe 1 tijdcontroles | ||||
TC1 IN | 47 min. te laat | -0 | ||
TC2 IN | 9 min. te vroeg | 75 | ||
Etappe 2 tijdcontroles | ||||
TC3 IN | 6 min. te laat | 72 | ||
TC4 IN | Perfect op tijd | 75 | ||
Bonus/penalty | ||||
Bouwjaar 2017 | 10 | |||
Test | 96 | |||
Totaal | ||||
Totaal dag 2 | 5221 |
Trajectscores | ||||
1.2*** | 5/5 correct | 750 | ||
1.3 | 4/5 correct | 200 | ||
1.5*** | 8/11 correct | 1200 | ||
1.6** | 5/7 correct | 500 | ||
2.2** | 10/12 correct | 1000 | ||
2.7** | 6/8 correct | 600 | ||
Etappe 1 tijdcontroles | ||||
TC1 IN | 1 min. te vroeg | 75 | ||
TC2 IN | 4 min. te laat | 75 | ||
Etappe 2 tijdcontroles | ||||
TC3 IN | 16 min. te laat | 0 | ||
TC4 IN | 3 min. te laat | 75 | ||
Bonus/penalty | ||||
Bouwjaar 2017 | 10 | |||
Test | 78 | |||
Speedgun | -110 | |||
Totaal | ||||
Totaal dag 3 | 4453 |
Trajectscores | ||||
1.2 | 2/3 correct1 | 50 | ||
RP | 5 sec. te laat. | 3 | ||
1.3** | 7/8 correct | 700 | ||
1.5*** | 4/6 correct1 | 450 | ||
1.6** | 8/8 correct | 800 | ||
2.2** | 5/8 correct | 500 | ||
RP | 5 sec. te laat. | 3 | ||
2.5** | 6/9 correct | 600 | ||
Etappe 1 tijdcontroles | ||||
TC1 IN | 1 min. te laat | 75 | ||
TC2 IN | 20 min. te laat | 30 | ||
Etappe 2 tijdcontroles | ||||
TC3 IN | 4 min. te vroeg | 75 | ||
TC4 IN | 2 min. te laat | 75 | ||
Bonus/penalty | ||||
Bouwjaar 2017 | 10 | |||
Totaal | ||||
Totaal dag 4 | 3359 |